Η σουηδική πλατφόρμα που μας έχει γίνει πλέον απαραίτητη επεκτείνεται και στο hardware, λανσάροντας το Car Thing, σε μία περιορισμένη κυκλοφορία για τους χρήστες στις Η.Π.Α.
Απο την Μαρία Μεταξά
14/04/2021
Με πάνω από 70 εκατομμύρια playlists για την ώρα της οδήγησης να έχουν δημιουργηθεί από τους χρήστες της εφαρμογής, το Spotify αποφάσισε να κάνει το επόμενο βήμα, δύο χρόνια μετά την πρώτη εξερεύνηση αυτής της ιδέας. Το Car Thing είναι ένα smart player για το αυτοκίνητο, κατασκευασμένο για να «γεμίζει το αμάξι σας με μουσική, νέα, διασκέδαση, συζητήσεις, και ακόμα περισσότερα».
Η νέα συσκευή απευθύνεται σε premium συνδρομητές της υπηρεσίας και θα διατεθεί δωρεάν σε επιλεγμένους χρήστες στις Η.Π.Α., μόνο με την επιβάρυνση των εξόδων αποστολής. Το Car Thing διαθέτει οθόνη αφής, τέσσερα ειδικά preset κουμπιά και ένα dial, το οποίο θα διευκολύνει την πλοήγηση σε αγαπημένα κομμάτια, podcasts ή playlists την ώρα της οδήγησης.
Αν και τα νέα μοντέλα αμαξιών υποστηρίζουν πλέον τα σύγχρονα infotainment συστήματα (Apple CarPlay, Android Auto), το Spotify επισημαίνει πως η μέση ηλικία ενός αυτοκινήτου στις Η.Π.Α. είναι τα 11 έτη, ενώ ο μέσος χρόνος ζωής του είναι τα 18 έτη ― συνεπώς, τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα που κινούνται στους δρόμους δε συμβαδίζουν με τις τελευταίες τεχνολογίες. Έτσι, η πιο… παραδοσιακή συσκευή του Spotify συνδέεται μέσω Bluetooth με οποιοδήποτε smartphone και με το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου, είτε ασύρματα ―πάλι μέσω Bluetooth―, είτε μέσω καλωδίου aux ή θύρα USB.
Παράλληλα, το Car Thing βάζει στο αμάξι και τα διαβόητα… αυτιά του Spotify, αφού διαθέτει και το προσόν της φωνητικής εντολής: αρκεί να πεις «Hey Spotify», και η συσκευή θα παίξει το κομμάτι, το άλμπουμ, την playlist ή το podcast που θα της ζητήσεις, διαβάζοντας τη φωνή μέσα από τέσσερα μικρόφωνα ―όσα κρίθηκε πως χρειάζονται, λαμβάνοντας υπ΄όψιν το ανοιχτό παράθυρο και τη βαβούρα του δρόμου.
Η εταιρεία εξήγησε ότι το ενδιαφέρον της για το Car Thing πηγάζει από τη ζήτηση που φαίνεται να υπάρχει για μια καλύτερη, πιο προσωποποιημένη εμπειρία ακρόασης στο αυτοκίνητο, σε σχέση με το κυρίαρχο ως τώρα ραδιόφωνο, όμως δεν περνά απαρατήρητη η δυνατότητα που δίνεται στο Spotify να ηχογραφεί και να καταγράφει σε κείμενο όσα πιάνει από τα μικρόφωνα – με στόχο πάντα την απόλυτα εξατομικευμένη εμπειρία…
Στο επόμενο στάδιο του λανσαρίσματος η συσκευή θα πωλείται κανονικά στα καταστήματα, στην προτεινόμενη λιανική τιμή των 80 δολαρίων.