Στις 2 Ιουλίου, η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών συμπράττει με τον κορυφαίο μουσικό που από πολλούς θεωρείται ο σύγχρονος διάδοχος του Ροστροπόβιτς.
30/06/2022
Τον θεωρούν σύγχρονο διάδοχο των Ροστροπόβιτς και Πιατιγκόρσκι. Όχι τυχαία, αφού είναι ο μοναδικός τσελίστας –διεθνώς- που υπήρξε μαθητής και των δύο. Ο θρυλικός Μίσα Μάισκι φτάνει στην Αθήνα για να συμπράξει με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών στο Ηρώδειο (2 Ιουλίου) στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου. Υποσχόμενος να φτάσει στα άκρα την μελωδικότητα στο Κοντσέρτο για βιολοντσέλο και ορχήστρα σε σι ελάσσονα του Αντονίν Ντβόρζακ– έργο κορυφαίο στο ρεπερτόριο του οργάνου. Ο ιδιοφυής Μίσα Μάισκυ υπόσχεται μια ερμηνεία γεμάτη από το πάθος και την λεπτότητα που τον διακρίνει. Έναν υψηλού επιπέδου διάλογο με την Ορχήστρα όπως αρμόζει σε αυτή τη σύνθεση που αντιμετωπίζει το τσέλο «ως πρώτο μεταξύ ίσων». Η συναυλία ανοίγει με τη συναισθηματική «Εισαγωγή σ’ ένα δράμα» του Αντίοχου Ευαγγελάτου. Πρόκειται για μια από τις πιο δημοφιλείς συνθέσεις του επιφανούς εκπροσώπου της ελληνικής Εθνικής Σχολής, η οποία προϊδεάζει κατάλληλα για τα γεμάτα ένταση έργα που ακολουθούν. Το πρόγραμμα κλείνει με την λυρική Συμφωνία αρ. 2 σε μι ελάσσονα του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σημαίνει το θριαμβευτικό, αλλά και γεμάτο μελωδικότητα τέλος αυτής της δυναμικής βραδιάς. Στη μουσική διεύθυνση, ο περιζήτητος Γάλλος αρχιμουσικός Λιονέλ Μπρενγκιέ.
Το πρόγραμμα με μια ματιά
ΑΝΤΙΟΧΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ (1903–1981)
Εισαγωγή σ’ ένα δράμα
ΑΝΤΟΝΙΝ ΝΤΒΟΡΖΑΚ (1841–1904)
Κοντσέρτο για βιολοντσέλο και ορχήστρα σε σι ελάσσονα, έργο 104
ΣΕΡΓΚΕΪ ΡΑΧΜΑΝΙΝΟΦ (1873–1943)
Συμφωνία αρ. 2 σε μι ελάσσονα, έργο 27
ΣΟΛΙΣΤ
Μίσα Μάισκι, βιολοντσέλο
ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Λιονέλ Μπρενγκιέ