Η τελευταία μεγάλη επιτυχία του Netflix δεν άρεσε καθόλου στους κριτικούς, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα αποκτήσει σίκουελ.
Απο τον Γιώργο Νάστο
17/11/2021
Οι κριτικοί το ψιλοέθαψαν, όμως η αλήθεια είναι πως παρόλο που δεν πρόκειται για κάποιο αριστούργημα, το «Red Notice» είναι ό,τι πρέπει για μερικές ώρες ανέφελης οικιακής διασκέδασης. Βασίζεται πράγματι σε μια πολυφορεμένη συνταγή όμως παραμένει ένα αρκετά fun θέαμα, κυρίως χάρη στους τρεις ελκυστικούς πρωταγωνιστές του: τον Dwayne Johnson που κάνει πάντα ένα πράγμα αλλά το κάνει καλά, την Gal Gadot που δεν χορταίνεται και τον Ryan Reynolds που μεγαλώνει και μεστώνει σαν το καλό κρασί. Αν θέλετε και πατριωτικό επιχείρημα υπέρ του φιλμ υπάρχει η παρουσία του ελληνοκαναδού Chris Diamantopoulos στον ρόλο του κακού.
Η ακριβότερη παραγωγή στην ιστορία του Netflix (200 εκατομμύρια κόστισε η δημιουργία της κυρίως επειδή ο κορωνοϊός έφερε τα πάνω κάτω στον προγραμματισμό των γυρισμάτων) απέτυχε παταγωδώς τη μία εβδομάδα που προβλήθηκε στα σινεμά (ούτε ένα εκατομμύρια δολάρια δεν συγκέντρωσε) φαίνεται όμως να κέρδισε το στοίχημα της τηλεοπτικής εμπορικότητας. Σύμφωνα με τον @vancityreynolds έγινε η ταινία (προσοχή: όχι η σειρά) με τα περισσότερα views κατά την πρώτη ημέρα που ήταν διαθεσιμη για streaming στο Netflix. Οι φανς αναρωτιούνται ήδη αν θα υπάρξει σίκουελ όμως η απάντηση δεν είναι τόσο αυτονόητη.
Πολλά θα παίξουν ρόλο στην απόφαση της κραταιάς πλατφόρμας ψυχαγωγίας να δώσει το πράσινο φως για μια συνέχεια του «Red Notice». Ο βασικότερος παράγοντας θα είναι κατά πάσα πιθανότητα το αν προσελκύθηκαν από το μπλοκμπάστερ νέοι συνδρομητές κι αυτό δεν θα φανεί από τη μια μέρα στην άλλη. Το τηλεοπτικό φαινόμενο «Squid Game» φαίνεται, για παράδειγμα, να έδωσε μια ώθηση στους αριθμούς του Netflix. 4,38 εκατομμύρια νέες συνδρομές πρoστέθηκαν στο τρίτο τρίμηνο του 2021 ξεπερνώντας κατά πολύ τον στόχο των 3,72 νέων συνδρομών που όλα έδειχναν ότι θα έπιανε, μέχρι τη στιγμή που ο νοτιοκορεατικός τυφώνας σάρωσε τα πάντα στο πέρασμά του. Σήμερα πάντως, ο κολοσσός του streaming ψυχαγωγικού περιεχομένου έχει ξεπεράσει τις 214 εκατομμύρια συνδρομές παγκοσμίως και υπολογίζει πως έχει τη δυνατότητα να πλησιάσει στο μέλλον ένα νούμερο που φαίνεται αστρονομικό: 450 εκατομμύρια συνδρομές.
Εμάς ωστόσο μας νοιάζει κάτι άλλο: Αν υπάρξει σίκουελ στο «Red Notice» θα κάνει ξανά ο Ed Sheeran cameo εμφάνιση;