Η Ευρώπη μπορεί να μην ενδιαφέρεται ιδιαίτερα ούτε για το αμερικανικό ποδόσφαιρο, ούτε για το αποτέλεσμα του μεγάλου τελικού του, δεν θα μπορούσαμε όμως να πούμε το ίδιο και halftime show του.
Από τη Λιάνα Μαστάθη
05/02/2021
Το Super Βowl είναι ο τελικός του αμερικανικού football και αποτελεί το σπουδαιότερο αθλητικό γεγονός στη χώρα κάθε χρόνο, καθώς πρόκειται για το «εθνικό άθλημα» των Αμερικανών. Και μπορεί ο αγώνας καθαυτός για τον υπόλοιπο πλανήτη να μην έχει τεράστιο ενδιαφέρον – στην από εδώ πλευρά του Ατλαντικού, άλλωστε, το ποδόσφαιρο είναι ένα και παίζεται με στρογγυλή μπάλα – τα δρώμενα όμως στο halftime του Super Bowl, κάνουν κάθε χρόνο το γύρο του κόσμου.
Οι σταρς που έχουν εμφανιστεί επί σκηνής αποτελούν από μόνοι τους το rock n roll hall of fame: Michael Jackson, Rolling Stones, U2 , Paul McCartney, Prince, Bruce Springsteen, The Who, Madonna, Beyonce, Bruno Mars, Red Hot Chili Peppers, Coldplay, Tom Petty, Sting, Lady Gaga, Lenny Kravitz… άλλωστε ποιος μπορεί να ξεχάσει το σκάνδαλο με τον Justin Timberlake το 2004, όταν αποκάλυψε σε κοινό 140 εκατομμυρίων θεατών, το γυμνό στήθος της Janet Jackson; Πάνω από όλα το Super Bowl είναι show, είναι θέαμα, είναι το Hollywood στον αθλητισμό.
Για φέτος, ο παραγκωνισμένος από τα Grammy, The Weeknd, ήδη ανακοίνωσε τη συμμετοχή του στο διασημότερο «διάλειμμα» του κόσμου μέσα από ένα tweet: «Θα βρίσκομαι στο πιο iconic stage του κόσμου. Θα σας δω στις 7/2/2021» ήταν η δήλωση που έκανε τον Νοέμβριο και ακολούθησε και στις 2/2 το promo clip.
Όμως εκτός από τους καλλιτέχνες, οι διαφημίσεις που παίζουν στο διάλειμμα του Super Bowl έχουν για πρωταγωνιστές διάσημους σταρ του σινεμά και της μουσικής, ετοιμάζονται ειδικά για το halftime, και αποτελούν για αρκετό καιρό θέμα συζήτησης. Ήδη φέτος, η Dolly Parton διασκεύασε την γνωστή της επιτυχία “9 to 5” για την εταιρία Squarespace, σε ένα κλιπ με την σκηνοθετική υπογραφή του οσκαρικού Damien Chazelle («La La Land», «Whiplash») και στη χορογραφία τον επίσης πολυβραβευμένο Tony Peck. H διαφήμιση είναι μια διασκεδαστική ανάγνωση της κυριαρχίας του gig economy, και μιλά απευθείας σε όλους όσοι… πιάνουν δουλειά αμέσως μετά την κανονική τους δουλειά, με τους τίτλους να έχουν τροποποιηθεί ως “5 to 9”.
Ο Lenny Kravitz εμφανίζεται σε διαφήμιση της Stella Artois με το τραγούδι “It Ain’t over Till It’s Over”, και το μήνυμα «Όλοι γεννηθήκαμε με 2,5 δισεκατομμύρια καρδιακούς παλμούς. Αυτό σημαίνει ότι είμαστε δισεκατομμυριούχοι. Ας μην σπαταλήσουμε αυτή τη περιουσία, ας επενδύσουμε σε πράγματα που έχουν σημασία, ας επενδύσουμε στην αγάπη».
Η Mila Kunis και ο Ashton Kutcher κάνουν μία σπάνια εμφάνιση μαζί στην οθόνη για το διαφημιστικό των Cheetos, αφού το ζευγάρι έχει δηλώσει επανειλημμένως ότι αποφεύγει κοινά γυρίσματα, έτσι ώστε να μπορούν να είναι με τα παιδιά τους. Στο σπαρταριστό κλιπ εμφανίζεται ο Shaggy και τραγουδάει μια παραλλαγή της επιτυχίας του “It Wasn’t Me”.
Άλλη μία ενδιαφέρουσα διαφήμιση που θα προβληθεί φέτος έχει πρωταγωνιστές τον John Travolta μαζί με τους ηθοποιούς Leslie David Baker και Carl Weathers. To κλιπ, που προωθεί προϊόντα κήπου, δείχνει μεταξύ των άλλων τον John Travolta να χορεύει με την κόρη του για την δημιουργία ενός Tik tok.
Τέλος ιδιαίτερα εντυπωσιακή και η διαφήμιση των Doritos που μόλις δόθηκε στην δημοσιότητα, με τον … τρισδιάστατο Matthew McConaughey και μουσική υπόκρουση το “I Want To Break Free” των Queen.
Το κόστος για μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια του Super Bowl του 2021 στο CBS κυμαίνεται από 5,5 έως 5,6 εκατομμύρια δολάρια, γι αυτό και πολλοί διαφημιζόμενοι κυκλοφόρησαν τις διαφημίσεις τους πριν το παιχνίδι, έτσι ώστε να δημιουργήσουν ενδιαφέρον για την προβολή τους. Ο 55ος τελικός, μεταξύ των Tampa Bay Buccaneers και των Kansas City Chiefs, θα διεξαχθεί την Κυριακή 7 Φεβρουαρίου στο «Raymond James Stadium» της Φλόριντα, με 25.000 φιλάθλους να έχουν την δυνατότητα να απολαύσουν το παιχνίδι από κοντά, τηρώντας όλα τα πρωτόκολλα υγείας.