Η εκκωφαντική επιτυχία της σειράς «Bridgerton», με 82 εκατομμύρια θεάσεις σε 4 εβδομάδες και πρωτιά σε 84 χώρες, προκαλεί αναπάντεχη ζήτηση για κορσέδες και για ποπ μουσική διασκευασμένη α λα κλασικά.
Απο τον Γιώργο Νάστο
31/01/2021
Μόνο ως τεράστια μπορεί να χαρακτηριστεί η επιτυχία της τηλεοπτικής σειράς «Bridgerton», μια παραγωγή της συνδρομητικής πλατφόρμας Netflix, που παρακολουθήθηκε εξ ολοκλήρου ή εν μέρει από 82 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλον τον κόσμο τις πρώτες 28 ημέρες προβολής της, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία και καταρρίπτοντας κάθε σχετικό ρεκόρ. Το δράμα εποχής έφτασε στο νούμερο ένα σε 83 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Βρετανίας, της Ινδίας, της Γαλλίας, της Βραζιλίας και, φυσικά, της Ελλάδας.
Υπεύθυνη για τη δημιουργία του tv show το οποίο βασίζεται στα μυθιστορήματα της αμερικανίδας συγγραφέα Julia Quinn είναι η Shonda Rhimes, ιθύνων νους πίσω από το «Grey’s Anatomy» και το «How to get away with murder» Το «Bridgerton» ξεκινά στην πλατεία Grosvenor το 1813, όταν η νεαρή ντεμπιτάντ Daphne Bridgerton παρουσιάζεται στη βασιλική αυλή. Αφού η βασίλισσα τη θεωρήσει «τέλεια», αναμένει βομβαρδισμό προτάσεων για γάμο αλλά ο υπερπροστατευτικός, άσωτος αδελφός της Άντονι απορρίπτει όλους τους μνηστήρες ως ακατάλληλους. Η συνέχεια περιλαμβάνει έρωτα, ανατροπές, κουτσομπολιό και πολλές τολμηρές σεξουαλικές σκηνές. Το πιο πρωτότυπο ωστόσο στοιχείο της σειράς είναι το καστ της στο οποίο έχουν ενταχθεί πολλοί μαύροι ηθοποιοί σε ρόλους αριστοκρατών διορθώνοντας εκ των υστέρων μια μεγάλη ιστορική αδικία.
Η τόσο θερμή διεθνής ανταπόκριση των τηλεθεατών ανέδειξε σε μεγάλο σταρ τον (πολύ όμορφο ομολογουμένως) πρωταγωνιστή της Regé-Jean Page (ο οποίος διαθέτει πια περισσότερους από 4,2 εκατομμύρια followers στο Instagram) και είναι υπεύθυνη και για τη δημιουργία κάποιων μη αναμενόμενων τάσεων, όπως η ξαφνική ζήτηση για κορσέδες ή η αύξηση στην ακρόαση ποπ κομματιών που έχουν διασκευαστεί ως ορχηστρικές συνθέσεις κλασικής μουσικής. Η μπάντα Vitamin String Quartet που είναι υπεύθυνη για τις διασκευές των τραγουδιών της Ariana Grande, της Billie Eilish, της Taylor Swift, του Shawn Mendes και των Maroon 5 που ακούγονται στη σειρά παρατήρησε άνοδο της τάξης του 350% στο streaming της δουλειάς της από τότε που λανσαρίστηκε το «Bridgerton».
Υπεύθυνη για τη μουσική επιμέλεια του δημοφιλούς σίριαλ το οποίο θα έχει και δεύτερη σεζόν είναι η ελληνικής καταγωγής Alexandra Patsavas. H 53χρονη music supervisor από το Σικάγο δήλωσε πως εξεπλάγη από την τόσο μεγάλη αποδοχή των κομματιών και αποδίδει την επιτυχία τους στο γεγονός πως χωρίς τους στίχους τα μεγάλα αυτά ποπ χιτ δεν είναι άμεσα αναγνωρίσιμα και αιχμαλωτίζουν το ενδιαφέρον των ακροατών οι οποίοι προσπαθούν να καταλάβουν γιατί οι μελωδίες τους είναι τόσο οικείες. Το ίδιο κόλπο έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν σε επιτυχημένες τηλεοπτικές παραγωγές όπως το «Gossip Girl», η κωμωδία «Modern Family» και το φουτουριστικό «Westworld», ενώ στον γάμο της Μόνικα και του Τσάντλερ στα «Φιλαράκια» ακουγόταν μια αντίστοιχη διασκευή του «Everlong» των Foo Fighters.
H ελληνικής καταγωγής Alexandra Patsavas
Έχουμε και από το σινεμά τέτοια παραδείγματα. Στο παραγνωρισμένης αξίας φιλμ «Marie Antoinette» η Sofia Coppola είχε προτιμήσει για το σάουντρακ ορισμένες πολύ ενδιαφέρουσες και εντελώς αναχρονιστικές επιλογές. Η ταινία εκτυλισσόταν στον 18ο αιώνα και ακούγαμε χαρακτηριστικά τραγούδια από new wave και post-punk καλλιτέχνες των 80s όπως οι Siouxsie and the Banshees, οι New Order, οι The Cure, και οι Bow Wow Wow.
Έχουμε γνώμη και σας τη λέμε:
ΤΟ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ ΣΤΟΡΙ ΤΟΥ MLK/FBI
Και η εμμονή του J Edgar Hoover με τον Martin Luther King